pakiaram mo??

pakiaram mu mn? gro k nkamanda..haup..dai tka mn pinapakiaraman kya dai k mngahas na pkiaraman ako..anu mn pati saimo qng arog mn kean ang mangyari? dai ka mn maaapektuhan kng resulta.. dawa anu mngyari, dai ka man kadamay. kaya dai ka mag’asta n superior k sa buhay ko..

aus n kuta eh..nagtaram ka pa..mkabad3pon bga..dai ko lamang gibo gibo na makiaram sa dawa kiisay man na tao ta habo ko mn na pinakikiaraman ako..o tapos? anu ngyari? pati eepal ka mn na marai..

hai naku..kung mau kang maginibo sa buhay mu, mg’suicide ka na lang. makakatabang ka pa sa pgpuksa kng population growth. makakatabang ka pa na mabawasan ang mga maung kwentang tao sa mundo.

kung dai mu trip magadan amay, dai mu ko pakiaraman.

Leave a Reply

